Käyttäjätukipalvelut
EtusivuPalvelutKäyttäjätukipalvelut

Lähitukipalvelut ja helpdesk

Ylä-Savon ICT-palvelut Oy tuottaa asiakkailleen lähituki- ja helpdesk-palveluita arkisin kello 7-16.

Käyttäjä voi ottaa yhteyttä tukeen:

Kirjaamme käyttäjän palvelupyynnöt tiketöintijärjestelmään ja käyttäjä pystyy www-palvelun kautta seuraamaan palvelupyynnön valmistumista. Annamme käyttäjälle tukea joko ottamalla etäyhteyden käyttäjän työasemaan tai lähituen toimesta asiakkaan toimitiloissa.

Helpdesk tarjoaa seuraavat palvelut:

  • häiriöiden selvittäminen ja korjaaminen (esim. tietojärjestelmät, tulostus, tietoliikenne, työasemat ja oheislaitteet, puhelimet)
  • ohjelmistojen asennukset ja päivitykset
  • käyttäjien neuvonta

24/7-päivystyspalvelut

Asiakkaan tarpeen mukaan tuotamme myös päivystyspalvelua, joka mahdollistaa käyttäjälle tuen saamisen myös työajan ulkopuolella ja viikonloppuisin.